Since when I’m back from Berlin, I’ve start thinking to renovate my balcony. You could say “why Berlin?”..well, the truth is that the hotel where we were has a lovely patio, a beautiful multifunctional place and I’ve been really inspired. Actually my balcony is not too big, so I’ve tryed to think a good solution to use all the space.
I’ve found a lot of inspirations also in Pinterest, you can see my gallery here. That’s why a couple of days ago I’ve been to Ikea and I’ve bought two new benches, one for sitting and the small one as a coffee table. I’ve painted the small bench and my old furnitures in a new color, of course I’ve choosen a blue shade!
I’ve bought also a beautiful piece of fabric to renovate my beach chair and for sew a cushion for the bench. So, what do you think, is better now, isn’t it?
Da quando sono tornata da Berlino, ho iniziato a pensare di risistemare il mio balcone. Voi giustamente potreste chiedere “perché proprio Berlino?”..beh, la verità è che l’hotel dove siamo stati ha un bellissimo patio, un bel posto multifunzionale per le diverse attività e ne sono stata davvero ispirata. In realtà il mio balcone non è troppo grande, così ho provato a pensare ad una buona soluzione per utilizzare al meglio tutto lo spazio.
Ho trovato un sacco di ispirazioni anche in Pinterest, potete vedere la mia gallery qui.
Ecco perché un paio di giorni fa sono andata all’Ikea e ho comprato due nuove panche, una per la seduta e quella piccola da utilizzare come tavolino e per i miei vasetti. Ho dipinto la panca piccola e i miei vecchi mobili in un nuovo colore, ovviamente ho scelto una tonalità sul blu!
Ho comprato anche un bel pezzo di stoffa per rinnovare la mia sedia a sdraio e per cucire un cuscino per la panchina. Allora, cosa ne pensate, adesso va meglio, non è vero?
Hearthandmade dice
i loved berlin when I was there! Youve made it your own with your wee blanky 🙂