We don’t have a proper place for our records and player, so the result is that we don’t use it anymore {and Enea that wants to touch everything doesn’t help}.
It’s a pity because we have a small collection and we really like the sound of these old LP’s.
I thought to use the new vintage cabinet as a “station”, even if the idea is to move it upstairs. But well, now it’s here and it’s better to use it!
I spray painted the old draining rack from Ikea and I transformed it into a record holder. The player is hidden behind the letter board {as I really don’t like the color} but the position is very convenient.
Time to play some music again!
Non abbiamo un posto specifico per i nostri dischi e per il giradischi, quindi il risultato è che non lo usiamo più {ed Enea che vuole toccare tutto non aiuta}.
È un peccato, perché abbiamo una piccola collezione e ci piace molto il suono di questi vecchi LP.
Ho pensato di utilizzare il nuovo mobiletto vintage come “postazione”, anche se l’idea è di spostarlo al piano di sopra. Ma insomma, adesso è qui ed è meglio usarlo!
Ho dipinto con la bomboletta spray il vecchio scolapiatti Ikea e l’ho trasformato in un porta dischi. Il giradischi è nascosto dietro al quadro {visto che il colore è orripilante} ma almeno è a portata di mano.
È ora di suonare di nuovo un po’ di musica!
faz bem aos olhos dice
yes, a great idea to keep records, so cool! we have a little collection too and the sound of the records it's almost terapeutic, isn't it? 😉
matemo dice
Che bella idea! Ho lo stesso scolapiatti, magari un giorno ci faccio un "revamp" pure io, peccato che non ho LP da mettere…
Sollevando puntoit dice
geniale….
http://sollevando.it
mrsrobinson dice
A great idea! And lovely colour too…
Ilaria Chiaratti Bonomi dice
Yes, it is! I love the sound!
Ilaria Chiaratti Bonomi dice
Magari per libri stretti e piccoli? 😉
Ilaria Chiaratti Bonomi dice
Grazie!!
Ilaria Chiaratti Bonomi dice
Thank you! Yes, same old beautiful turquoise 😉