There is a place in Eindhoven that is well known to all the “design addicted”: a mix between a factory, a restaurant, an art gallery and a shop. I’m taking about the Piet Hein Eek headquarter.
I’m used to bring here almost all my guests {even my grandma, and she loved it!}, because is one of my favorite places of this city. You can eat lovely and well presented food in a dream location, buy the top designer products and watch through the windows the guys working {and if you’re lucky you can also hear them sing!}. I went there for the umpteenth time last week, with my friend Simone and these are some pictures.
C’è un luogo a Eindhoven che è ben noto a tutti i “design addicted”: un mix tra una fabbrica, un ristorante, una galleria d’arte e un negozio. Sto parlando della sede di Piet Hein Eek.
Ormai è quasi una tradizione, porto qui quasi tutti i miei ospiti {anche mia nonna, e le è piaciuto moltissimo!}, perché è uno dei miei posti preferiti di questa città. Si può mangiare cibo delizioso e ben presentato in un luogo da sogno, acquistare i migliori prodotti di design e guardare attraverso le finestre i ragazzi al lavoro {e se siete fortunati potete anche sentirli cantare!}. Ci sono andata per l’ennesima volta la settimana scorsa, con la mia amica Simone e queste sono alcune foto che ho fatto.


Ah… sento un dolore fittissimo tra le costole… ah si, al cuore 🙂
Serena
I have nominated your blog for a blog award over at my place:
http://svenja-happybluebird.blogspot.de/2012/12/award.html
Love,
Svenja
xx
We had a great time :)! And the pictures are lovely <3
Foto pazzesche, posto magnifico 🙂
amo infinitamente
Serena, a me toglie il fiato tutte le volte..come ti capisco!!
Thank you so much Svenja!
xo
Thanks for the company!!
xo
Grazie Camilla, se passi di qui ti ci porto volentieri..poi magari il problema e' farti uscire 😉
so
😉