During my xmas holidays, I went to Milan, to “Casa Facile – Temporary Shopping Loft” (http://blog.donnamoderna.com/fuorisalone/?p=8581), a beautiful event organized by Casa Facile magazine.
I had the opportunity to visit a very nice concept store, a kind of industrial space arranged as an house, with livingroom, bedroom, kitchen etc. The sharp thing is that every pieces was on sale with reduce price. I bought a very nice ceramic bowl (now is in my bedroom) for my little treasures and a table runner from Tablecloths (http://www.tablecloths.it/), a young italian company that create tablecloths, place mats, runners and minirunner, shopping bag.
The runner that I bought is printed with a very romantic Jacques Prevert poetry, “Cet amour”. Since is so nice, I decided to put it on the top of my white Expedit!
Durante le vacanze di Natale, sono andata a Milano, al “Casa Facile – Temporary Shopping Loft” (http://blog.donnamoderna.com/fuorisalone/?p=8581), un bellissimo evento organizzato dalla rivista Casa Facile.
Ho avuto l’opportunità di visitare un concept store molto bello, una sorta di spazio industriale organizzato come una casa, con soggiorno, camera da letto, cucina ecc. La cosa forte è che ogni pezzo era in vendita con una forte riduzione di prezzo. Ho quindi comprato una ciotola di ceramica molto bella (ora è nella mia camera da letto!) per i miei piccoli tesori e un runner di Tablecloths (http://www.tablecloths.it/), una giovane azienda italiana che crea tovaglie, tovagliette, runner e minirunner, e shopping bag.
Il runner che ho comprato è stampato con una romantica poesia di Jacques Prevert, “Cet amour”. Dal momento che è così bello, ho deciso di metterlo sulla mia Expedit bianca!
Simone dice
How nice! Looks great, reminds me of the 'Woonbeurs' here in the NL and the Dutch design week in Eindhoven.
Such a great idea to do that with the poem! Love it.
Ivy style33 dice
I love the printing on the tablecloth!
and yes, like Simone said, everyting about this concept is just so great!
Have a wonderful 2011 you both!
Alia dice
Ciao Ida…BUON ANNO!!!!! Ho visto ora il tuo concorso….parteciperò sicuramente!!!! Un salutone Alice
Sissi dice
anche io sono abbonata a casafalice e adooooro i lgiornale!